Mesafeli Satış Sözleşmesi
Mesafeli Satış Sözleşmesi
1. TARAFLAR VE ÜRÜN BİLGİLERİ
SATICI
Ünvanı: Vakko Tekstil ve Hazır Giyim Sanayi İşletmeleri
Adres: Kuşbakışı cad. Altunizade Mah. No:35 Üsküdar-İstanbul
Telefon: +90 216 454 08 00 Faks: +90 216 474 40 15
E-mail: musteri.hizmetleri@vakko.com.tr
Kep: vakkotekstil.maliisler@vakko.hs03.kep.tr
Mersis No: 0922003575000014
ALICI
Ad:
Teslimat Bilgileri:
Fatura Adresi:
Telefon:
E-mail:
2. SÖZLEŞMENİN KONUSU VE KAPSAMI
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait https://www.oduyo.com.tr web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. https://www.oduyo.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
İş bu Mesafeli Satış Sözleşmesi Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Satış Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait shop.vakko.com isimli internet sitesinden elektronik ortamda 3. Maddede siparişini yaptığı işbu Sözleşmede nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27.11.2014 tarih ve 29188 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasını oluşturur.
İşbu Sözleşme'nin tarafları işbu Sözleşme tahtında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'den kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.
3. SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYATI (KDV DAHİL)
ÜRÜN BİLGİSİ Sözleşme konusu malın temel özellikleri: Ürünlerin Cinsi ve türü, Adet, Marka/Ürün Adı , Detayı, Vergiler Dahil Satış Bedeli (adet x birim fiyat olarak) aşağıda belirtildiği gibidir. Bu üründen en fazla 5 adet sipariş verilebilir.5 adedin üzerindeki siparişlerde Vakko iptal etme hakkını saklı tutar.
ÜRÜN AÇIKLAMASI |
ADET |
TUTAR |
---|
TESLİMAT BİLGİLERİ
Kargo ücreti:
Kargo şirketi: Yurtiçi Kargo
Alıcı:
Teslimat Bilgileri:
FATURA BİLGİLERİ
Ad:
Fatura Adresi:
E-mail:
Siparişin onaylanması durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
4. TESLİMAT
Teslimat, Vakko tarafından kargo aracılığı yukarıda belirtilen teslimat adresine sipariş onaylandıktan sonra 10 iş günü, her hâlükârda 30 günlük yasal süresi içinde yapılacaktır. Resmi tatiller ve dini/milli bayram günleri bu süreden sayılmaz. Teslimat sırasında Müşteri ürünü muayene ettikten sonra teslim tutanağını imzalayacaktır. Müşteri veya Müşteri adına hareket eden kişi, bu teslim tutanağını imzalamakla, ürünü tam, eksiksiz ve hasarsız olarak teslim aldığını beyan etmiş olacaktır. Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda, indirim dönemlerinde ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.
5. CLICK&COLLECT TESLİMAT
Sadece Click&Collect seçimi ile almış olduğunuz ürünlere özel belirtilen mağazalarımızdan 10 gün içinde ürününüzü teslim alabilirsiniz. Teslim süresi içinde ürünün alınmaması, SATICI ile iletişim kurulamaması halinde, sipariş 30 gün bitiminde iptal edilir.
6. CAYMA HAKKI
Tüketici, 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde decayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde; a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün, c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile yöneltilmesi yeterlidir. Cayma hakkının kullanılmasında tüketici, kararını bildiren açık bir beyanda bulunabilir. Cayma Hakkını kullanan tüketici, ürünü 10 gün içinde satcıya iade etmek zorundadır. Cayma hakkının süresi içinde kullanılmaması halinde tüketici bu hakkını kaybedecektir.
7. CAYMA HAKKININ KULLANIMINA VE ÜRÜNÜN İADESİNE İLİŞKİN HÜKÜMLER
7.1. Faturasız ve kutusuz ürünler iade yapılamaz. 7.2. Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. İade edilmek istenen ürünün tüm etiketleri ürünün üzerinde olmalı ve tadilat görmemiş olmalıdır. 7.3. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte sizdeki tüm kopyaları ile faturanın aslı ve iade takip numaranızı göndermeniz gerekmektedir.Faturasız ürünlerde iade kabul edilmemektedir. 7.4. İade etmek istediğiniz ürünler için kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. ücretsiz gönderiden faydalanabilmek için, paketinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile Satıcı'nın Koza Mahallesi, 1673. Sok. No:125, 34517 Esenyurt/İstanbul adresine ulaştırmalısınız. Diğer kargo şirketleriyle gönderilen iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir. 7.5. Kozmetik, gıda, abiye, christofle ürünleri, iç giyim, mayo, bikini, takı, kitap/dergi, teknolojik ürünler, “Kendi Eşarbını Tasarla” ve “İsme Özel Eşarp” ürünlerinin iadesi ve değişimi mümkün değildir. 7.6. Ürünleriniz tarafınıza sevk irsaliyesi ile birlikte gönderilmektedir. Sevk irsaliyesinin arka tarafında iade formu bulunmaktadır. İade formunda iade etmek istediğiniz ürünleri barkodları ve iade sebebiniz ile birlikte belirtmeniz gerekmektedir. 7.7. Kargo iade kodunuz irsaliyenin alt bölümünde yer almaktadır. Ürününüzü geri gönderirken iade formu doldurulmuş şekilde, sevk irsaliyesi kargo paketinin içine konulmalıdır. 7.8. Gelen ürün öncelikle Vakko tarafından incelenir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. İade işlemi onaylandığında alıcıya İADE TALEBİNİZ ONAYLANMIŞTIR konulu mail gönderilerek bilgilendirme yapılır. Bu bilgilendirmeden sonra yasal süre olan 14 gün ( ondört ) içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. 7.9. Alıcı ürünü isterse Vakko mağazalarında iade yapabilir. Mağazalardan yapılan iade durumunda ürünün ücreti Vakko Tekstil ve Hazır Giyim Sanayi İşletmeleri tarafından alıcının kredi kartına yasal süre 10 iş günü içerisinde iade edilir. Alıcı isterse ürünün ücreti tutarında iade kartı ( exchange card ) alabilir. İade kartı tüm Vakko mağazalarında geçerlidir. 7.10. Alıcı satın aldığı ürünü, ürün gammı uygun olduğu takdirde Vakko mağazalarından değişim yapabilir. 7.11. Vakko kuruluşlarına ait mağazalardan alınan ürünler Vakko Online Shop’tan değiştirilemez ve iade edilemez. 7.12. Online sayfamızda OUTLET bölümünden alınan ürünlerin değişimi veya iadesi sadece VAKKO OUTLET mağazalarımızdan yapılabilir. Outlet ürünlerimizin hediye paketlerine outlet değiştirme kartı konulmaktadır. 7.13. Online sayfamızda sezon bölümünden alınan ürünlerin değişimi ve iadesi sadece sezon mağazalarımızdan yapılabilir.
8. CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI
Aşağıdaki ürünlerden herhangi birinin teslimatına ilişkin sözleşmelerde Müşteri cayma hakkını kullanamaz: a) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. b) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. ç) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. d) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
9. DİĞER HÜKÜMLER
9.1. İşbu sözleşme Türk Hukuku kuralları çerçevesinde oluşturulmuş olup, geçerliliği ve bağlayıcılığı Türk Hukuku kuralları çerçevesinde olacaktır. İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğacak herhangi bir ihtilafta İstanbul ( Anadolu ) Mahkemeleri yetkili olacaktır. Şikayet ve itiraz konusunda başvurular T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığın’ca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri, aşan durumlarda ALICI'nın ve SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir. 9.2. Tarafların, bu sözleşmenin imzalandığı sırada belirttikleri adreslerin değişmesi halinde yeni tebligat adreslerini adres değişikliğine ilişkin olduğunu açıkça bildirir iadeli taahhütlü mektup ile yazılı olarak bildirme yükümlülüğü vardır. Aksi takdirde, eski adrese yapılmış tebligatların geçerli olacağı kabul edilmiş sayılacaktır. 9.3. İşbu sözleşmede verilen bilgiler, kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyiniyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.
10. LINKLE ÖDEME
Aşağıdaki durumlarda Müşteri ürünü görüp satin alma yapmayı kabul etmiş olup ihtilaf halinde Vakko kayıt ve prosedürleri belirleyici olacaktır.
- Müşteri’nin ürünü, VAKKO’nun ‘Show Ürün Satışı’ olarak tanımladığı satış şekli ile alması
- Müşteri‘nin ürünü, VAKKO’nun ‘Cari Ödemeli Satış’ olarak tanımladığı satış şekli ile alması,
- Müşteri’nin ödeme yapmak istediği kredi kartının yanında olmaması,
- Müşteri’nin ürünü ayırttıktan sonra ürünü almak istemesi ve müşterinin uzaktan ödeme yapmak istemesi durumunda,
• Müşteri’nin ürünü satış danışmanı aracılığı ile mağazadan satın almak istediği durumlarda.
11. ALICI'NIN BEYANI
ALICI, sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm bilgiler de dahil olmak üzere işbu sözleşmede yer alan Ön Bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
12. İMZA YERİ VE TARİHİ
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi …………tarih ve saatinde elektronik ortamda akdedilmiş olup bir nüshası elektronik formatta Alıcı’nın işbu sözleşmenin 1. maddesinde belirtilen e-mail adresine gönderilmiştir.
Ödüyo! Kredi Kartı Güvenli Tahsilat Sayfası
Gelişmiş Esnek Arayüz
DESTEK 7/24
0216 454 08 00

İş Ortaklarımız ve Müşterilerinizden Kolay ve Güvenli Tahsilat